Rahahuolia ja vuokrahuolia piisaa. Kämppis on ärsyyntynyt siitä ku en o löytänyt tilalleni (3 kuukautta kesällä pitäs maksaa vielä tän kämpän vuokraa, siihen en muuten ryhdy) muita kuin yhden japanilaisen jätkän. No, kaikki kolme mun kämppistäni tulee asumaan yhdessä tämän japanilaisen Samin (jap.nimi Hikari, lisäks hänellä on vielä kiinalainenkin nimi) kanssa kesäkuun. Sitten Cat ja Lena lähtevät Intiaan pariks kuukaudeks ja tämä onkin se ongelma Fionan mielestä. Hän sanoo että 'se on vaan niin outooo ja kiusallista', siis jätkän kanssa kahdestaan asuminen. Mulle ei vaan mahdu kaaliin tämä, eikä etenkään huvittais maksaa £690 kesältä jonkun Fionan oikun takia. Sam on niin harmiton ja mukava jätkä, japanilaiseen tyyliin hyvin kohtelias ja hillitty, että mun mielestäni hän sopii kämppään kuin nenä päähän. Joka tapauksessa hän tulis oleskelemaan kämpillä hyvin vähän, kun päivisin Sam kirjottelee lopputyötään yliopistolla.

Mäkin olin täysin tuntematon näille tytöille ennen ku tänne muutin.

Oon etsiny kuitenkin asukkia tänne jo jonkin aikaa ja ei löydy niin yhtään sellasia 20-24-v tyttöjä jotka haluais kämpän kolmeks kuukaudeks. Näiden siis ollessa Fionan kriteerit, huh. Ai niin ja vielä pitäs olla hauska, yliopistossa ja yhteisii harrastuksii ja mitä vielä.