Kuohkeaa ja kirkasotsaista huomenta!

Forssasta jatkuu tieni Tampereen kautta Belfastiin. Erasmus-asiakirjoja matkassa on mukana ainoastaan todistus siitä, että olen osana Turun Yliopiston Erasmus-ohjelmaa sekä todistus annetusta Erasmus-stipendistä. Paperimäärä jota jouduin pyörittelemään tämän vaihdon takia on rajoittunut juuri pariin kolmeen asiakirjaan. Iha siedettävää.

Matkavakuutuslippulappuset on toinen juttu ja sit tarvitsin rikosrekisteriotteen tulevaa opetusharjottelua varten. Tässähän nämä. Laukut painaa n. 12 kg sekä 7,5 kg kun rajana on 15kg ja 8 kg. Tilaa piisaa siis vielä vaikka piänel vihreäl maahiselle vai mitä siel irkuis nyt viliseekään..

Mun olis varmaan kannattanut ottaa vähän aikasemmin selville jotain hostellivaihtoehtoja Dublinista. Tai tarkemmin ajatellen mähän olen nyt koneella, mä voisin nyt ottaa asiasta selvää. Hmm, ehkä mä jätän sen sinne paikan päälle. A bit of excitement.