No niin, nyt mä asetun kiitoradalle nokka kohti länttä. Takana on jonkin verran perehtymistä irkkuihin mut kirjoista ei voi lukea niitä juttuja joita nyt lähdetään kokemaan. Oon pakannu rakkaaseen iPodiini jokusen tuhat kappaletta, jo tänään fiilistelin läheisiä suomirap-kappaleita ajatellen että kohta tä suomen kieli onkin ihan mun oma juttuni eikä osa ympäristöä. Aiheesta toiseen, piitää varmaan miettiä vähän tarkemmin että mitä sinne putkikassiinsa lykkää. Kuin monta sukkaparia ja t-paitaa.. mutta vaikka stressattavaa piisaa, mä en jaksa altistua nyt sille.

Kiitän eilisestä illasta Forssan poikia, rispekkt! Häiriintynyttä juttua vääristä aiheista ja limbokisa + matadorisetti tanssilattialla. Näinhän sen kai pitää mennä. M laitto läksiäislahjaksi mm. reseptikirjan jonka avulla aion loihtia Irlannin tytöille ja pojille jotain purtavaa. Harmi et mun maustamistaitoni ei ikinä tule olemaan samaa tasoa kuin sulla. Kiitos!

Taannoin tossa toisen M:n kanssa Rauman baarissa saatiin idea, et ollaanpa me nyt vaihtareita. Siinä sitten mentiin huutaan 'where are you from' random tytöille ja yritettiin kehittää jotain keskusteluntynkää. Mutta kuin kankeeta se oli! Teki mieli antaa periks heti ja palata suomalaiseks. Siinä tuli miettineeksi että tällastako nyt seuraavat neljä kuukautta on, ei kykene puhuun mistään mistä haluais eikä osaa muotoilla lauseita miettimättä päätään puhki siinä sivussa...

Hahaha, sitähän se! =)

Hetken biisi: Ruudolf - Oukki doukki